Tuesday, April 19, 2011

Echoes from the world

He was not only a close friend of our family’s but also, for many years, my tutor in math and physics.
He taught me these two topics like nobody else and gave me the foundations for my profession as an engineer.
He was not only the best teacher I have ever had but also a role model with his humor and gentility.

Seattle, USA


Ondan ve insanligindan ogrendigimin, ogrendiklerimizin haddi hesabi yok, topragi bol olsun o buyuk insanin.
Angola, Africa 

Unutulmaz ve harika bir adamdi. 
Jerusalem, Israel

Herseyden once, uzaktan da olsa tum Garti ailesine basagligi diliyorum, o kadar
erdemli ve sevilen-sayilan bir insani kaybetmek agir ve zor bir darbe olsa da, o
kisiden alinan gururun da esi bulunmaz oldugunu hissediyorum. Gunlerdir
acmadigim maillerimi actigimda, sayisiz hatiralarin, her yastan ve tum
francophone okullardan gelen mektup selinin varligi ne kadar degerli bir insani
kaybettigimizi bir kere daha vurguluyor.
Benim de 9. sinifta hocam olmusu M. GARTI. Matematigi bana sevdiren ve
notlarindan korkmadigim tek matematik hocasiydi. Bugun, meslegimde
(mimarlik) geometride hala kullandigim ana hatlari ondan ogrenmis oldugumu
biliyorum. "CA SORT DE MA POCHE" hic unutmadigim hatiralarim arasinda.
Matematikte parlak ogrenciler arasinda olmamama ragmen beni hep ismimle anmis
olmasi ve de butun sene boyu hic degismeyen 6/10'lik notumla, beni bikmadan 
cesaretlendirmesini unutamam.
Nur icinde yatsin, bizlere de boylesi ender bir insandan isik almis olmanin
mutlulugunu unutturmasin.

Toulouse, France 

No comments:

Post a Comment